11 Haziran 2014 Çarşamba

Geldi ve Geçti.... anılvardareli

Benlik pek bir şey kalmadı artık. En azından bildiklerim içinde..
Bundan olanı ve olmayanı bıraktım ilk köşe dönemecinde, kopardım beni yavaşlatan her düşünceyi yüksek kafa repliklerinde.Gerçi onlardan da sıkıldım, ertesi günü düşüşlerinde.

''Bugünün sıkıntıları yarınlar içinse geleceğim korkma temellerin çok sağlam'' dememden kaç sene geçti diye düşününce, daha iyi anlıyorum elbet var benimle ilgili bir planı şuan ki durumlar dahilinde.
Uslu durmaz halim bilendi sanki artık, sağa sola koşuşturmuyor.
Eski heyecanlar bir an olsun tat vermiyor.Kendimi zorlasam uykularım huzur bulmuyor.Arada bir karalamak istesem ilham perim izin vermiyor.

Artık en azından feda ettiklerimle istediklerimi oranladığımda yüzüm kızarmıyor. Hak etmedim ama düşüncesi aklımın ucundan dahi geçmiyor.Eski lekeleri yavaş yavaş çıkarıyorum, içim huzur buluyor. Yaradan elbet her kulunun hakkını verir işte bu içime su serpiyor.
Ben kara cahil kör bir mermiydim. İnanırdım ki hak edenin elinde suda bile alevlenirdim. Hak etmem gerektiğini hiç hesap edemedim, eskiden olduğu gibi tek mazeret üretmedim.

Düşününce bazen, birazda susunca artık. İnsanlardan kopup birazda dinlediğinde etrafını..
Hele bir de keyif veren şeyler bir sonra ki seviyeye tırmanmaya başladıysa hayatında.
İstenilenleri gerektiğinden fazla yaşayıp pekte istenilecek şeyler olmadığını kavradığında bide, küçükken oynadığın logolar misali tak ve çıkar parçaları. Körelme,üzme ve dert etme..

Her uyandığın günü bir önceki günle oranla ve şöyle düşün birazda! Sayısı önemli değil, hatta ne ve nasıl olduğu da. Sonuçta hepsi geldi ve geçti en sonunda...


Dedim ya..

-Geçti.



http://www.youtube.com/watch?v=TLU2DZqhsSs

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder